Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

divendres, 13 de febrer del 2009

Anem per feina III

Així, doncs,al costat de la puntiblond aniran pisos? No hi haurà cap espai de separació entre SPV i SAV? Tot serà una continuïtat urbanística, com L'H i BCN, o Cornellà i Sant Joan Despí?
Això era el que deia la primera comissió d'urbanisme?
No se si aquest POUM és millor que l'altre però em costa imaginar una entrada a Sant Pere de Vilamajor tota plena de pisos. Perderem el caràcter rural del poble. Us imagineu una entrada com la de Sant Antoni? O Cardedeu? O LLinars? No creieu que es perderia l'encant que té actualment el poble?
Jo estic a favor de tenir una vista de la Torre Roja. Potser per què m'agrada, potser per què estic acostumat quan torno cada vespre a casa i la vec, potser per què no em produeix esgarrifanses imaginar-me pisos (com els que estan fent ara a al zona nova de SAV). Estic d'acord amb la proposta d'ISP i ERC.
Si està previst treure la Puntiblond, doncs que la treguin i així serà millor per tots. Però si no es pot treure doncs, que anem a fer!! ja estem acostumats de les "cagades" del passat. No tornem a fer-les ara.
Potser la pregunta clau seria: ¿ens cal créixer tant? ¿ens cal que el poble arrivi fins a SAV? ¿És necessari? ¿No pot créixer el poble, exclussivament, per Can Llobera, com deia l'anterior POUM?
Petitó
P.D: senyor alcalde han passat dos dies de la meva proposta de què convoqui el consell del poble. Només li manquen 28. Ho fara? S'accepten apostes.