Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

diumenge, 8 de febrer del 2009

Per SPectiVa. En contesta a Petitó

Petitó, potser no m'he explicat bé. En els dos darres comentaris nomes he dit que:
- "Si la participació ha de ser per criticar, doncs no, no crec en la participació". - "La crítica és l'espoló de la participació, sempre que qui critica es posi en moviment". No hi veig per enlloc demagògia en aquestes paraules. Criticar és saludable, sempre i quan es parteixi d'una alternativa a alló que es critica. La crítica amb el simple propòsit de criticar és un exercici d'impotents. Si rellegeixes els meus escrits a "Reflexions", veuràs que a més d'opinions -crítiques o no- plantejo un munt de propostes sobre els temes de què tracto, i amb el temps, he tingut el callat orgull de veure com moltes d'elles s'han posat en marxa; ni us ho creuríeu. Estic participant, he participat activament en els temes que m'interessen de San Pere de Vilamajor, i ho continuaré fent en aquells temes que m'interessin i pugui fer quelcom. En els darrers dos anys he entrat a l'Ajuntament nou instàncies i vuit cartes proposant coses, i he tingut l'honor de ser rebut pels dos alcaldes d'aquest periode, en audiència formal o informal, fins a 12 vegades. I no pas per queixar-me ni per criticar. Al llarg del temps he publicat cinc articles a Reflexions sobre el tema de la participació, on ha quedat pública la meva opnió referida a cada context concret: juny de 2007, juliol de 2007, gener de 2008, gener de 2008, febrer de 2008.
Poden ser opinions compartides o no, però sempre han estat amb el propòsit d'aportar, i no simplement criticar. Em considero, per tant, conseqüent amb la meva manera d'entendre les coses. No sé si aixó deu ser fer safareig, però sí és evident que netejo la roba, i no només l'embruto.
Per ultim, si creus que l'informe de la pirmera comissió d'urbanisme (et sorprendia saber com i perquè es va formar, doncs no va ser com et podries pensar) ha estat paper mullat, només has de llegir aquest informe i comparar-lo amb el POUM-2008; Déu n'hi dó! Qui si va tirar aquest Informe a les escombreries va ser l'anterior Govern.