Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

divendres, 13 de febrer del 2009

Plan profe

Perdona, Petitó, perdoneu si sembla que m'enrotllo massa, ja m'ho diuen els meus alumnes a la Universitat, però no són conceptes senzills d'explicar si es vol ser complert i rigorós. De teoria res; en qualsevol cas, si es vol parlar d'urbanisme, s'ha d'aprendre i conèixer. SXi es vol fer urbanisme, primer teoritzar, conceptualitzar, i després les excavadores. Plurifamiliars vol dir edificis comunitaris, vulgarment "pisos". L'alçada reguladora és l'especificada per la qualificació del polígon. A la llarga la Puntiblond ha de marxar d'allà, per raons que no venen al cas. A canvi, la qualificació prevista de la zona contindrà el què ja he indicat en el post anterior. Quan serà això? Doncs a llarg termini, i sempre que el nucli central s'hagi desenvolupat. Que opino? ja ho vaig pintar en una de les meves propostes de mitjans de 2005, i continuo pensant que de fet tota aquesta part dreta de la Riera ha d'acabar així, com ja ho preveia també l'anterior POUM. De la meva part, jo aprofitaria per desviar l'eix de la BP-5109 cap l'esquerra, per deixar més amplia l'expansió a la dreta (pujant) de la mateixa carretera i facilitar, entre d'altres coses la pujada a Torre Roja pel camp de futbol.