Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dimecres, 18 de febrer del 2009

Butlletí Municipal nº 16

PP experts en demagògia Vagi per davant el meu respecte al Sr. Pere Curto, això si en català i sense quotes, ah!! i amb noms i cognoms, com sempre ho faig. Compartir el sentir d'en Petitó i d'en Perspectiva. Dedueixo per l'escrit del nostre regidor, no se d'on trèieu que es anònim companys de bloc, jo veig que encapçala l'escrit el nostre regidor,independent-ment de si l'ha escrit ell o no, bé com deia dedueixo que no tenia massa coses a dir, i mira que tenim temes força interessants en el nostre municipi. Em sap greu, que en una publicació que paguem entre tots, es faci demagògia barata com aquesta, ja ho sabem tots que el castellà es perseguit i que a Catalunya un no es pot expressar lliurement en castellà, "ese idioma liso y llano", no malgasti l'espai que li donem dient coses tan evidents. Trobo molt barruer i de mal gust i ja posats molt sexista, la referència que fa el nostre regidor, quan diu "....de anónimos, ya que nadie tiene lo que hay que tener para dar su nombre", jo sempre poso el meu nom, encara que en la intimitat em diuen Lolita i parlo castellà, que nassos vol dir sr. regidor, quina falta de respecte i quin mal gust, malgrat que li sàpiga greu al nostre estimat regidor del PP, estem un una societat amb llibertat d'expressió i la utilitzem el millor que podem o sabem. Des d'aquest bloc, animar al GISP i a CIUTADANS a utilitzar aquest espai que els hi donem entre tots, em refereixo a l'espai del butlletí, veig que de vuit editats en aquesta legislatura en tres d'ells no han posat res de res. Joan Garcia (Lolita en la intimitat i en castellà)