Moltes gràcies per la teva resposta PerSpectiva. De totes maneres, parles dels carrers principals de Sant Antoni, és a dir l'avinguda Catalunya (carretera de Cànoves) i la carretera al nucli de Sant Pere, amb categoria de BP al mapa de carreteres de Catalunya, i també de carrers "històrics" de sortida com en Camp d'en Puig, que suporta un pas molt elevat de cotxes, com a sortida de Can Vila, i per això l'equip de SAV ha plantejat una sortida a les urbanitzacions (no entraré a dir si prou convenient o no, perquè ja vaig comentar que d'urbanisme no n'entenc).
El carrer Sant Jaume, però, es més "nou de trinca" i la seva funció no és la de una sortida més de Sant Pere. Perquè SPVno es planteja una sortida "pròpia" cap a la carretera de Cànoves? Home, tu dius que seria fer passar els cotxes per la Força, però potser és Sant Pere qui s'ha de preocupar de connectar els seus barris (les Faldes, etc.) amb el seu nucli principal, sense crear aquesta dependència de Sant Antoni, el que potser també afavoriria el que d'una vegada engegués el comerç al nucli, no?.
De totes maneres, com ja vaig comentar ahir, tot està dat i beneït, ja que el POUM s'aprovarà o no, aquesta nit, així que potser no cal trencar-se les banyes.
Respecte al teu comentari sobre els polítics, els nostres i tots en general, van bastant a la seva bola. Només cal veure, a nivell nacional, com són incapaços de posar-se d'acord en un tema tant important com és la sortida a la crisi. Posen els seus interessos partidistes i les seves ganes de manar i acaparar el poder per sobre de l'interès d'aquells pels, que segons ells (i se'ls i omple la boca en època d'eleccions), "treballen". Jo ja m'estic desencantant del tot.
Gràcies pel teu interès. Per cert, i tornant al tema que més em preocupa (aquest sí), em temo que acabaré tenint raó pel que fa a la contractació d'aturats de Vilamajor per part de les empreses contractades pels nostres Ajuntaments. Trist!