Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dimecres, 8 d’abril del 2009

Jo ho he intentat

Jo ho he intentat, fins aquí he arribat, no penso seguir intentant trobar una solució al POUM, crec que es perdre el temps i no en tinc gaire per perdre, crec que son d’altres que ho han de fer.
Aquests dies he reflexionat molt de com des de la ciutadania demanar el consens i poder dir la nostra, em vaig fer il.lusions amb un document que vaig trobar navegant, si cliqueu el link comprendreu el perquè. Però es només un projecte de llei, així que res de res, en un futur si que des de la ciutadania podrem fer alguna cosa. Estudiant el POUM m’he adonat que hi ha molts punts foscos i no seré jo qui posi llum, hi ha molts interessos, un propietari pot passar de ser multimilionari a quedar-se com està, hi ha interessos polítics, hi ha una possible deslocalització amb molts problemes, vaja molt merder i per això costa tant de trobar un POUM que agradi a tothom, si a més li sumes que l’ajuntament parlant clar i català “no té un duro“ encara ho compliques mes. Cada dia tinc la sensació que poble i polítics ens separem més, quan hauríem d'anar de la ma, però no em desanimo, tot el contrari, crec que tenim un òrgan que pot vertebrar la participació de la gent, que pot estendre camins i ponts de diàleg entre aquests dos mons, també em consta que hi ha gent que té el mateix sentiment, es per això que projectaré els meus esforços a mirar de tenir un Consell del Poble veritable, útil, funcional, independent, una eina feta pel poble i del poble. Evidentment seguiré opinant del que em sembli, per això tenim aquest bloc, per com a mínim poder expressar les nostres opinions lliurament. El meu suport al moderador amb la seva actuació, respecte a l’escrit de l’Isaac.