Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dimecres, 1 d’abril del 2009

El POUM

M'ha estranyat molt que en PerSpectiva no fes cap comentari respecte al meu correu parlant del carrer de Sant Jaume de Sant Antoni. Perdoneu la meva ignorància en urbanisme i política, i perdoneu també la meva insistència, sobre tot ara que gairebé ja està tot decidit (per bé o per mal) però segueixo sense entendre que un ajuntament faci un POUM, i per desenvolupar una de les parts, "utilitzi" un carrer pertanyent a un altre municipi. Això és el que a mi em sembla, quan es va plantejar la ubicació de l'IES a Can Castellà, i que el nexe d'unió entre les dues carreteres d'accés a l'Institut seria el carrer Sant Jaume, recordo un cop més, carrer de SAV. Home, em sembla una mica (si més no), pretensiós, no? Crec jo que la gent de SAV afectada hi tindrà alguna cosa a dir a això de que li passin autocars, camions de gran tonelatge, etc., pel carrer de davant de casa. Sense entendre ni un borrall, potser tenia més sentit l'IES a Can Son, on l'accés a través de la carretera de Cànoves sembla (sobre el paper) més senzill de fer. A més, en PerSpectiva en els seus escrits últims dona a entendre que era un disbarat plantejar l'IES al "al bell mig de l'espai agrari de Can Son" (segons el POUM de l'anterior Ajuntament) però Can Castellà també és un espai agrari, no? (sinó, passeu per allà quan tiren els purins per adobar el camp, i ja m'ho explicareu). Se que és una visió molt limitada i accepto que interessada del tema, però què voleu!. De totes maneres, gràcies PerSpectiva per les teves explicacions. Hi dediques molt de temps i això és d'agrair. I com deia en Cèsar "Alea jacta est". Salutacions!