Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dissabte, 4 d’abril del 2009

Cordialitat companys

Jo de repicar campanes no tinc ni idea, jo entenc de com fer motllos, de complir amb els meus clients, de ser amic del meus amics, de treballar dur per poder viure dignament (cosa que últimament es molt complicada), de preocupar-me una miqueta del meu poble i col·laborar en el que puc, podria afegir moltes més coses, no em posis en el sac de ningú sis plau Pres-pectiva, jo vaig per lliure.

La veritat m'ha sorprès la reacció d'en decepcionat, l'escrit no suma en tot cas resta i molt, traspua molta animadversió cap en Pers-pectiva, en el teu primer escrit em vas fer reflexionar fins al punt de posar-me al dia amb el POUM, tema del que voluntàriament no en vaig voler saber res, precisament pel mal rollo que podia arribar a generar i per la seva complicitat, vull entendre que deu ser un "calentón" com els que de vegades té en Petitó, evidentment si el teu camí es aquest a mi personalment no m'agrada gens i et pregaria unes disculpes.

Jo veig els numeros i aquests son bastants clars, veig la votació 6 contra 5, veig només 1 de diferència entre aprovar-se i no aprovar-se i crec que es patètic, personalment crec que tindria d'estar prohibit per llei aprovar un POUM sense un mínim d'un 80% per cent de les forces representades en el consistori, no hauria d'estar permès ni tan sols, tenint un únic grup la majoria absoluta, que voleu es la meva opinió, que al cap i a la fi es la finalitat del bloc.

Estic d'acord en el que dius Pers-pectiva, sobre els tècnics i directrius, tot el que signifiqui poder pronunciar-se em sembla perfecte, però també hi crec que algunes consultes han ser vinculants, els tècnics són els professionals, però també hi ha molts tècnics que no en són tant i fan i desfan segons els seus interessos, només heu de llegir qualsevol diari i trobareu algun tècnic poc professional implicat en alguna trama urbanística, algun professional de la seguretat implicat en afers foscos etc... així que els tècnics tampoc són de vegades la solució. Decidim qui goberna els nostres països amb tot el poder que això comporta i no decidim en temes de molt menor transcendència, per una cosa se'ns considera capacitats i per altres no, ho sento per a qui no passo.

Última reflexió, sé que és molt innocent la meva intenció de trobar punts de trobada pel bé de tots, Peró ho intento i ningú em podrà dir que jo no busco el consens, vosaltres dos Pers-pectiva, Decepcionat ho intenteu?

Per cert segueixo treballant en buscar una solució al veritable punt de conflicte, sector central, no se si me'n sortiré Peró ho intentaré.