Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

divendres, 15 de maig del 2009

Noi de la vila

Bona nit Noi de la Vila: se'm fa estrany escriure a algú que dirigint-se a una persona, no posi el seu veritable nom.

T'escric mentre escolto la dolça veu de Russian red, no se si els coneixes però te'ls recomano. La veritat he quedat sorprès que la meva persona esdevingui interés d'algú, crec que hi ha temes prou importants com per dedicar-hi unes línies a una persona insignificant com jo.

No se si algun dia formaré part de cap partit polític, personalment no ho crec, però la vida dona moltes voltes, si ho faig et puc assegurar que serà un partit independent, perquè sóc fermament independentista, allò que els nacionalistes espanyols diuen nacionalista català, dels que volen trencar la benvolguda espanya.

A mi també em va decebre el vilamajorenc decepcionat, sigui qui sigui( si tu ho saps, ja saps mes que jo), i ho vaig dir clarament en aquest bloc.

Mai he format part de la comissió d'urbanisme, ja no formo part de la comissió de cultura(quina veu que té aquesta noia impressionant), aquesta per mi va finalitzar el dia que vam presentar l'informe al consell del poble.

Ara enceto una nova etapa, en la que espero poder contribuir al bé del meu poble des de l'associació de veïns de Sant Pere, t'asseguro que la intenció es la d'implicar als nostres veïns, escoltar-los, fer molta xerinola, col·laborar amb d'altres entitats i associacions, informar-los d'allò que afecta al nucli, defensar-los si s'escau, reclamar les mancances al nucli, vaja el que fa qualsevol associació de veïns.

Malament anem si en aquest poble, formar part activa de la societat civil, es igual a ser d'un partit o d'un altre, a formar part del complot de l'oposició maldestre i obscura, jo als meus amics no els hi demano el carnet de partit.

Per cert ja et dic ara que no seré el representant al consell del poble, ja tinc prou coses, al final la dona em farà fora de casa.

Perdoneu a tots els lectors, compreneu que tenia dret a replica, això si, espero que es publiqui amb mes rapidesa que el meu últim escrit, no vull malpensar, però fins que no es va penjar a la web de l'ajuntament no es va penjar en el bloc, la informació la vaig enviar dilluns i no s'ha penjat ni en la web ni en el bloc fins dijous.

Per cert us recomano a tots Russian Red, té una veu d'àngel i relaxa d'alló mes.