Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dimarts, 2 de juny del 2009

Vagi per endavant que no he llegit l'Actualitat, ni tampoc la carta del Sr. Portet. Però del que he llegit de les vostres aportacions al respecte, opino que no es pot atacar el diari per publicar una carta al director. Per Spectiva, no se perquè em dona la impressió de que li tens certa "mania" als de l'Actualitat, cosa que respecto, (a mi tampoc m'agraden el de El Mundo, per exemple) però convindràs amb mi que malgrat que es cert "que el primer principi del Periodista és la veracitat d'allò que publica", també és cert que en qualsevol diari ha de respectar totes les opinions que deixin anar els seus lectors (siguin a favor o en contra), i per tant, havien de publicar la carta. I incideixo en això de la carta, doncs no és tracta d'un article d'opinió escrit per un periodista, sinó la carta d'un lector. Si no l'haguessin publicat, es tractaria de censura.
Figues d'un altre paner és que la línia editorial de l'Actualitat li agradi o no això que diu en David Portet, com sembles insinuar, però la democràcia és això, no? tothom ha de poder dir la seva, com estic fent jo ara. Si desprès el diari se'n fa ressò o opina en un article, sense comprovar si el que s'ha dit en la carta és cert, aleshores si que podrem retreure-le tot el que tu vulguis.
I per a que consti, jo no treballo ni tinc res a veure amb l'Actualitat.