Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dijous, 18 de juny del 2009

Sala polivalent-Bosque polivalent

Sala polivalent: crec que ja vaig dir el que pensava al respecte Per SPectiva, en aquests moments em sembla un acudit gastar-se tants diners en una sala d'aquest tipus, molt més pràctic i polivalent un poliesportiu, jo he vist els plànols i es molt xulo i modern. Si les mancances actuals estiguessin solucionades i si econòmicament l'ajuntament no estigués en "banca rota" no em semblaria malament. El lloc, personalment em sembla correcte.

Bosque Polivalent: Crec que es un adjectiu molt adient, personalment no tinc res en contra d'aquest senyor, però pel que han fet no hi trobo un adjectiu adient per publicar. Aquest dissabte, que ja corria la noticia vaig sentir dir coses molt grosses a gent de CIU i evidentment als que no ho són també, no tinc paraules, es veritat que es del tot legal, l'actual sistema permet aquest joc de monopoli i aquí no passa res, a qui representa aquest Sr. ?.

Un senyor que ha passat per, si no erro quatre partits polítics, a mi no em mereix cap credibilitat política, però clar això es un petit poble i ja sabem com funciona, si us ho mireu bé, es un dels pocs que no enganya a ningú, sempre ha anat com a independent (això crec, no ho he pogut certificar al cent per cent) i sempre en la direcció del vent que més li ha interessat, té un grup de fidels que li donen suport, doncs ¡¡¡OLÉ TORERO!!!, ¡¡¡CHAPEAU!!! i si a sobre com diu l'impacient es jubila d'aquí dos anys, OLÉ,OLÉ,OLÉ.

El que hem costa d'entendre i molt, es com explicaran els partits implicats, als seus seguidors aquest nou pacte de govern, ara entenc perquè a l'últim butlletí de la clau, el Sr. Bosque deia que no signaria mes com a ciutadans (si ja es difícil d'explicar-ho ara, no vegis explicar que pactes amb ciutadans, CIU un partit catalanista i últimament independentista).Mireu, jo personalment he sentit dir moltes coses d'aquest Sr. a gent que hi esta o ha estat ficat en el món de l'ajuntament, a qui més he sentit dir "pestes" es a la gent de CIU, clar abans estava a CIU i tenia dedicació complerta, vaig sentir com se l'havien tret de sobre, l'impacient ho explica força bé. I els senyors del PSC com s'ho faran per explicar-ho, recordo que quan es van saber els resultats de les actuals eleccions municipals, la condició indispensable per pactar era que el Sr. Bosque no hi sigues, entre d'altres coses.

Sr. Bosque des d'aquest bloc li trameto una pregunta, en el ple que es va aprovar l'avant pla del POUM, va dir que el seu vot positiu, no era un xec en blanc, segueix amb la mateixa línia o entenc que dirà Amén a tot??

Per Spectiva, ja sé que no vols parlar de polítics, però l'actualitat es aquesta i sembla que d'altres temes no susciten gaires comentaris, m'agradaria saber la teva opinió al respecte, per cert dius que no parlem dels polítics, però per respondre les teves preguntes com a mínim s'ha de parlar de política i de polítics o no??

Bé l'acabo de llegir a reflexions, es possible que tinguis una vena al voltant dels ulls? o les llàgrimes no et deixen veure els estels? o no estàs ben informat? o realment et creus el que dius al respecte?

Un pot estar d'acord o no, però dir assenyada la trajectòria d'aquest senyor, crec que es excessiu.

Vergonyós trobo que tot plegat es vergonyós, ara he trobat un adjectiu adient i respectuós.