Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dilluns, 12 d’octubre del 2009

Coses que passen

Em sembla que el ISP, partit que m´agrada des-de el seu nom fins a algunes de les seves figures principals, no coneix als seus impatitzants, ha sigut el gran perdedor als últims anys a la política vilamajorenca.. I ho va ser per la raó de la seve ingenuitat e inexperiencia política. Ara que sembla que fa pinya amb els altres partits de l´Oposició, tindrá més posibilitats de compartir el Poder Municipal del futur.Jo es vaig veure un dia a uin lloc on parlava Joan Bruguera, l´excalde de ERC, i vaig veure coses, vaig observar comportaments. Bruguera ja anava camí de la sortida amb dignitat i entereça. ¿Quin cami agafaven els dels ISP?. Ja s´han vist els resultats.