Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dimecres, 4 de març del 2009

Poliesportiu

M'afegeixo a vosaltres. El poliesportiu és una infraestructura necessària pel poble. No entenc per què de la necessitat d'una nova Fàbrica. Aquestes són les necessitats del poble? El fet demostra la poca coneixença que té el govern muncipal de les necessitats del municipi. Per Spectiva: diu que aquest govern ha fet més que els altres? Estic d'acord. Ha creat divisió, mal rotllo, suspicàcies, ha generat Vilamajor en xarxa...... No ens podem queixar. I bo? ha fet alguna coseta bona? Si fins i tot membres de l'equip de govern han marxat ! Un fet ens uneix, sense cap mena de dubte: la poca objectivitat dels nostres escrits. Jo ataco i tú defenses. Jo vec les coses dolentes i tú les bones. Jo no estic a favor d'aquest govern (no del partit sinó del govern) i tú estàs ea favor Millor per a tots, així tindran dos punts de vista diferents i el lector podrà valorar. Una situació perfecte