Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dimarts, 3 de març del 2009

No és aquesta la pregunta

Petitó: em contestes “Pau Jané, no hem de tenir una despesa d'un milió d'euros per satisfer a una petita part de la població (de la qual en formo part), la qual no vol desplaçar-se a altres llocs, sigui per la raó que sigui. Personalment sóc els que em desplaço si l'activitat és interessant. Hi ha altres infraestructures o inversions molt més necessàries que no pas una sala polivalent (poliesportiu, promoció turística, adeqüació viària, nou CAP, pàrking per l'escola Torre Roja, biblioteca, instal·lacions esportives al nucli...).” Si em permets insistir-hi, la pregunta no és si tú trobes necessària la inversió (ja m’havia quedat clar que no ;-). La pregunta és si creus que l’Ajuntament pot presentar un pressupost on no es contempli la substitució de la Fàbrica al nucli. És a dir, tu creus que la majoria de la gent del nucli ho entendria, o no? (bé, no és una pregunta adreçada a tú explícitament, sino oberta a tothom). Per cert, i ja que ho treus, quan algú del meu equip fa les coses bé, li ho faig saber. Clar que sí. Se li diu motivació. És el que em dona credibilitat a l’hora d’haver de fer aquest “petit clatellot” que menciones.