Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dilluns, 6 d’abril del 2009

Consulta a Per SPectiVa

Pers-pectiva tinc una consulta, que segur em pots respondre, segons el teu Anàlisi de controvèrsies i si ho he entès correctament:

Les oficines de la fàbrica nova ocupen 1500 m2 sent PB+3P

Entorn de la fàbrica, oficines, masia, uns 2400 m2 en cases unifamiliars (sense comptar la masia) de 400m2. Aquí hi esta posat el terreny que ocupa la fàbrica nova??si no esta inclosa quin terreny ocupa la fàbrica nova i quina qualificació té (entenc que alguna cosa hi ha, pel teu comentari).

Que vagi per davant el meu agraïment.

Jaume, sense cap ànim d'ofendre, si no has vist critiques a l'oposició en aquest bloc, es que t'has deixat uns quants escrits per llegir, jo diria que no hi ha cap opció política que no surti una mica escaldada i et puc assegurar que s'han fet moltes comparatives, amb moltes dades per assimilar, precisament jo tot just he començat a fer una petita comparativa ara, segur que si mires enrere tens bastants minuts per llegir, ja t'ho dic jo, que es el que he fet per tenir una visió curosa de la situació. Crec com tu, que hem de deixar de ser voyeurs i fer quelcom per mirar d'arribar a una entesa majoritària.