Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dijous, 3 de setembre del 2009

Contestació a Rosebund

Sra. o Sr. Rosebund tothom pot tenir les opinions i idees que vulgui, però si s'han de fer acusacions personals crec que es poc étic, amagar-se en un pseudònim, però amb tot i sent jo la persona acusada, respondre el seu escrit.

Jo no dono lliçons democràtiques a ningú, dono la meva opinió i la meva visió dels temes, crec que el ple del dia 13 d'agost es podia haver fet al setembre, quan tots els representants polítics han acabat les vacances, després d'uns quants anys fent girar la baldufa sobre el mateix tema, no vindrà d'unes setmanes més. Es una opinió, no una lliçó de res, si vostè es fixa el que faig es donar una versió un xic diferent, de l'exposada bloc de reflexions, la grandesa de la democràcia es la diversitat de pensaments, d'idees i d'opinions.

Ara passem al terreny personal, el que vostè ha de fer Rosebund, es informar-se correctament abans de fer acusacions ofensives.

-L'Associació de Veïns s'activa davant un clima de crispació política, davant unes mancances al nucli i davant de futurs esdeveniments que afectaran al poble d'una manera especial al nucli, jo no he reactivat res de res, només sóc un veí més que s'ha presentat a la junta d'una associació i que té com a primer punt, per poder formar part de la junta, no formar part de cap partit polític.

-L'Associació va fer una trobada per explicar fil per randa quines al·legacions volia presentar al POUM (per cert una trobada que va convocar més gent que la convocatòria per presentar l'informe de la comissió d'urbanisme del consell) i després va fer una campanya de recollida de signatures posant una carpa al mercat municipal, amb la documentació i plànols corresponents per poder explicar a qui ho volgués les nostres intencions, la gent que ha signat, sap perfectament el que ha signat.

-L'Associació no ha organitzat cap caminada ni cap bicicletada, això ho han fet les AMPES, BTT TRENCACAMES amb col·laboració de l'Ajuntament.

L'Associació en el seu curt renaixement ha organitzat.

-Recollida de signatures i presentació d'al·legacions al POUM

-Col·laboració en la retansmisió de la final del Barça Manchester juntament amb la Penya del Barça, l'Ajuntament i la Pinya.

-Concurs de paella dins la festa major amb col·laboració de l'Ajuntament, amb l'assistència de cinc grups, entre ells un que es deia VISP (voltors independents de sant pere).

- Dues sessions de cinema a la fresca, al camp de la rectoria amb col·laboració de la Pinya, la Rectoria i el Sr. Llesuy.

I per acabar li diré que hi estic d'acord amb vostè, jo també em vaig emprenyar quan vaig veure com obrien les portes un cop havíem pagat l'entrada bon grapat de gent, això en tot cas li ha de criticar a qui donés l'ordre d'enretirar guixetes, si parla amb la responsable cultura de l'ajuntament (Marisa), segur que se'n recorda que vaig pagar la meva entrada juntament amb la de dues noies que m'acompanyàvem, per cert de molt bon veure.

Tots fem possible aquest bloc, però estaria bé que abans de fer acusacions ofensives ens assegurem del que diem, tots ens podem equivocar i rectificar es de savis.