Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dijous, 25 de desembre del 2008

Malpensat/da. La meva carta als Reis

Piscina coberta? Realment és necessària. M'he mirat amb major calma i reflexió les propostes presentades per l'equip de govern de Sant Pere de Vilamajor. La veritat és que planen molt dubtes per sobre del meu cap. Una proposta és la "Construcció coberta i vestidors de la piscina municipal del barri de Can Ram". La piscina es cobreix per donar servei els dies que plogui, per què la funció de la coberta és exlussivament protegir-se de la pluja. La coberta, per si mateixa, no ens protegirà del fred sinó se li dota d'uns complements: calefacció i aigua calenta per la piscina. Us podeu imaginar quan ha de costar fer aquest complements? Possiblement més que la pròpia coberta. I els podrem mantenir? No estàvem en banca rota? No entenc per què s'ha demanat aquesta partida quan els diners es poden destinar a altres afers més importants, alguns dels quals s'han donat a a conèixer en aquest blog. Faré de nen/a dolent/a i faré pensaments malignes: l'obra respon a interessos polítics i no pas a interessos generals. S'han de pagar deutes i aquesta és una de les maneres. Jo t'ajudo i tú m'ajudes. Vosaltres em voteu i jo us compensaré. Aquesta és la mena de polítics que volen dir-se polítics però que no en tenen ni idea de política. El polític ha d'estar al servei dels ciutadans i no al servei de si mateix per mantenir-se en el poder.El polític s'ha de deixar dels amiguismes. Els polítics del nostre poble no ho fan bé. Cap ni un.