Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

dijous, 14 de gener del 2010

Al moderador

lengua larga,   le agradece su sinceridad,  y  se da por entendida, de las dos fases mias no volvere a molestarles con mis dialogos de escritura, y mi mala lengua que no gusta,     yo ya tengo mi propio blog. y al buen entededor con pocas palabras bastan les pido disculpas por su tienpo y a los que lee mis frases ,   unas frase buena

aveces encuentras muncha mas eluminacion con un solo alfecto que adquirir cien virtudes,
lengua larga ???????????'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels teus comentaris.