Últimes opinions:

Escriu i envia la teva opinió per correu electrònic. Indica un Nom o pseudònim i un Tema.

Si vols utilitzar un correu anònim: ves a Gmail. Usuari: opinio.anonima Contrasenya: anonimat. Envia el teu missatge a vilamajoropina@gmail.com

No es publicaràn opinions sense nom o pseudònim.

Doneu un cop d'ull als últims comentaris:

Al peu de cada opinió trobareu un enllaç per deixar-hi els vostres comentaris. Participeu-hi.

____________________________________________________________________________

diumenge, 11 de gener del 2009

Petitó. Gestió de l'episodi de nevades

Després de veure el que ha passat a la"magnífica" comunitat autònoma de Madrid vers el temporal de neu, no em puc estar de fer el següent comentari. La nit del 6 al 7 de gener va caure una nevada de dimensions considerables a Vilamajor. La més gran dels darrers 15 anys amb gruixos superiors als 20 centímetres. Com la situació era excepcional i difícil de viure, em vaig calçar i vestir apropiadament i vaig anar a donar un vols per l'entorn de casa meva. A part de la meravellosetat paisatgística, hagueren altres circumstàncies que cridaren la meva atenció. El caos generat fou important: cotxes que no podien accedir a casa seva, sobretot, per proximitat (desconec el que va passar en altres veïnats) a can derrocada, on les pujades i baixades plenes de neu vam provocar més d'un ensurt algú, sobretot aquells conductor que no tenien cadenes. Vaig donar un cop de ma aquells que ho necessitaven i sobretot donar-los ànims. La seva cara era un poema. M'explicavem que feia horas que intentaven arribar a casa però, primer a la variant de Llinars i després a la carretera de Sant Antoni, la neu feia molt difícil la conducció. També fou nit de sorpreses agradables: un tractor escampant neu per la carretera i carrers, un cotxe de l'ajuntament amb eln ostre amic Manel per donar suport a les persones que els calia ajut; el cap de serveis, l'Illa, donant voltes i més voltes controlant la situació... i suposo que els vigilants i altres serveis disposats per l'ajuntament. En aquest bloc es parla molt malament de l'ajuntament quan fa malament la seva feina. Però també vull trencar una llança a favor d'ells i per això crec que és de dret publicar quan fan bé la feina i aquest cop l'han fet perfecte. En poc temps l'ajuntament ha creat un dispositiu per ajudar en tot el possible als ciutadans de Vilamajor. XAPEAU. Però també un 10 pels trebalaldors que es van passar part de la nit sense dormis per ajudar-nos. XAPEAU. Gràcies a la voluntarietat i a la previsió no hem patit el caos de Madrid.